Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym/mailowym.
Niestety, z powodu braku ciemni nie świadczymy takich usług.
Tak, na każdą naprawę udzielamy 3-miesięcznej gwarancji. Na zakupione podzespoły obowiązuje gwarancja producenta.
Oczywiście może to zrobić każda osoba z dokumentem przyjęcia wydanym przy oddawaniu sprzętu do naprawy.
Niestety, nie prowadzimy takiej formy działalności. Sprzęt należy dostarczyć do serwisu.
Każda naprawa jest wyceniana indywidualnie w zależności od usterki.
Wycena naprawy jest darmowa. Decyzję o dalszej naprawie po wycenie podejmuje klient.
Pracownik spisuje model, numer seryjny oraz dostarczone akcesoria i wydaje kartę przyjęcia sprzętu do serwisu.
Na karcie widnieje data przyjęcia oraz numer naprawy, z którą należy zgłosić się po odbiór sprzętu.
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00, w soboty w godz. 10:00-14:00.