Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Czy jest możliwość wysyłki sprzętu do naprawy?

Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym/mailowym.

Czy naprawiamy aparaty fotograficzne analogowe (na kliszę)?

Niestety, z powodu braku ciemni nie świadczymy takich usług.

Czy udzielana jest gwarancja na naprawę?

Tak, na każdą naprawę udzielamy 3-miesięcznej gwarancji. Na zakupione podzespoły obowiązuje gwarancja producenta.

Czy ktoś inny może za mnie odebrać sprzęt?

Oczywiście może to zrobić każda osoba z dokumentem przyjęcia wydanym przy oddawaniu sprzętu do naprawy.

Czy możliwy jest dojazd do klienta w celu naprawy na miejscu?

Niestety, nie prowadzimy takiej formy działalności. Sprzęt należy dostarczyć do serwisu.

Jaki jest koszt naprawy?

Każda naprawa jest wyceniana indywidualnie w zależności od usterki.

Jaki jest koszt wyceny naprawy?

Wycena naprawy jest darmowa. Decyzję o dalszej naprawie po wycenie podejmuje klient.

Jak wygląda przyjęcie sprzętu do naprawy?

Pracownik spisuje model, numer seryjny oraz dostarczone akcesoria i wydaje kartę przyjęcia sprzętu do serwisu.

Na karcie widnieje data przyjęcia oraz numer naprawy, z którą należy zgłosić się po odbiór sprzętu.

W jakich godzinach pracujemy?

Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00, w soboty w godz. 10:00-14:00.

shop giay nuthoi trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thongiay cao gotgiay nu 2015mau biet thu deptoc dephouse beautiful